29 juni 2009

Wie ben ik?

Deel 1:

Wat ben ik,
Ben ik nick?
Of is ik gewoon ik,
huh is dit een valsstrik.

Nick is een woord,
dat ik heb gehoort.
zo ben ik bij mijn geboorte gedefinieerd,
ik geloofde dit en heb dit geleerd.

ik denk nu dat ik nick heet,
een jongen die niet beter weet.
opgevoed over goed en kwaad,
en leer over liefde en haat.

Ik zie mezelf als mens van vlees en bloed,
En ooit loop ik de dood tegemoet.
Ik zal dan niet meer bestaan,
en ben dan voor altijd doodgegaan.

eigenlijk ben ik gewoon een soort acteur,
die speeld in een wereld vol gezeur.
ik speel mijn rol en noem mezelf nick,
ik ben goed of slecht of dun of dik.

Dus als ik een droomfiguur zou zijn,
loop ik rond in een droomwereld o wat fijn.
Alles is dus maar tijdelijk,
al is de dood onvermeidelijk.

maar iets zorgd ervoor dat deze droomfiguur leeft,
en dat deze droomfiguur liefde geeft.
ook praat dit iets, en schrijft het dit,
nu ik hier als bewustzijn in dit lichaam zit.

hey nu beschrijf ik mezelf als bewustzijn,
Dit voeld best wel fijn.
dit is mijn ware natuur,
heb ik soms een oneindige levensduur?

Ik kan dus van deze droom een paradijs maken,
of in een enorme nachtmerry verdwaald raken.
Ik ben dus de schepper van nick,
wow waarom zag je dit niet eerder pik!

Ik kan deze droomfiguur dus besturen,
en hoef geen pijn of angst te verduren.
als het lichaam sterft ben ik er nog,
ooh wat ben ik dan toch?

deze realisatie is echt super cool,
hmm wat is dan op aarde hier mijn doel.
nou er is een hoop leed en rotzooi,
mischien wat liefde zaaien zonder geklooi.

het maakt eigenlijk niet uit wat ik doe,
ooit ga ik weer uit dit lichaam en naar een andere plek toe.
maar zijn mensen zich wel bewust van wie ze zijn,
zijn ze daarom toch zo harteloos en minder fijn?

Mensen denken en hebben een geheugen,
en slaan gedachtes op die niet deugen.
die gedachten herhalen zich in het hoofd,
en dat is wat mensen hun ware natuur dooft!

ik ben dus meester over mijn gedachten,
moet dus uitkijken dat ik mezelf niet ga verkrachten.
zal bewust mijn gedachtes moeten kiezen,
en niet door negatieve gedachtes mezelf verliezen.

door verkeerde gedachten ga ik mensen en situaties verkeerd zien,
en dat is totaal niet wat ik verdien.
andere mensen zijn hier ook door verblind,
kijk ajb uit wat je denkt goddelijk kind.

Deel 2:

andere mensen kunnen mijn droomfguur ook beinvloeden,
en de mensen met macht kunnen mij als schaapje hoeden.
maar dat kan alleen als ik denk dat ik de droomfiguur ben,
en mijn ware natuur niet ken.

Dit is waarom mensen zich laten beinvloeden,
de media en reclame zijn hun gedachtes aan het voeden.
mensen slapen en zijn zich niet bewust van wie ze zijn,
en daarom ervaren ze zoveel pijn.

omdat ze liever kiezen voor boosheid en verdriet,
maar doe dit nou alsjeblieft niet.
mensen denken dat het echt is,
maar in werkelijkheid zijn we liefde en dat is ons gemis.

gedachten patronen laten je dingen als slecht of goed lijken,
waardoor je niet meer goed kunt kijken.
we denken dat we die gedachten zijn,
dan vatten we dingen verkeerd op en dat doet pijn.

mensen mogen niet weten wie ze werkelijk zijn,
anders is er liefde en geen pijn.
zolang mensen bang zijn,
voelen ze zich niet fijn.

ze zijn bang voor de dood en willen leven,
daarom doen ze verkeerde dingen omdat niemand ze liefde geven.
ze zijn afhankelijk van geld,
en dat is een oorzaak van al dat geweld.

Dit is dus mijn levensdoel op aarde,
elk mens goed of kwaad laten in zijn waarde.
ik begrijp waarom mensen die dingen doen,
daarom geef ik zelfs gemene meiden een zoen.

alles is letterlijk liefde het leven is perfect,
het maakt niet uit of je word afgebekt.
dit zijn maar woorden die nergens over gaan,
trek het je dus niet aan!

geef ze liefde dat is echt supergaaf,
denk niet dat ik te ver doordraaf.
we moeten ons verstand de baas zijn,
zo zijn we niet meer een machteloos konijn.

hihi kom op laten we met ze alle liefde zaaien,
en stoppen met naar spullen te graaien.
zonde om je leven zo op aarde weg te gooien,
we kunnen beter mensen bewustmaken en stoppen met klooien!

nu is de vraag nog wie mij als bewustzijn heeft geschapen,
ben ik soms steeds gereincarneerd en geevolueerd van apen.
mischien is dit de volgende fase van evolutie,
een nieuw bewustzijn en een nieuwe dimensie.

ik ben dus zelf een soort god,
en ik zie nu mijn lot.
ik groei en leer in het leven,
dit is wat de natuur mij heeft gegeven.

maar wie heeft deze schepping dan zo perfect in elkaar gezet,
ik kom het vast wel te weten als ik goed oplet.
ik ga weisheid op doen en groeien als bewustzijn,
dit voeld prettig juist en fijn.

dit is een keus die ik maak,
ook moet ik zorgen dat ik harten raak.
met een vleugje liefde en wat vreugdevuur,
en dit gaat me lukken op ten duur.

ik voel mezelf groeien,
en mijn liefde steeds meer opbloeien.
oh kon elk mens dit maar ervaren,
ik probeer mensen die ook ontwaakt zijn te vergaren.

dan kunnen we samen een verschil maken,
en over mensen hun harten waken.
zodat ze niet afdwalen van zichzelf,
want dan zaaien ze onbewust meer pijn en verdelf.

ik heb jullie allemaal lief hoe gemeen ik soms ook overkom,
ik ben af en toe gewoon nog een beetje dom.
door de rare ilusie van het verstand,
maak ik mensen soms perongeluk van kant.

ik kan niet goed uit mijn woorden komen,
omdat vele mensen ook nog dromen.
ik leer steeds beter communiceren,
omdat ik bezig ben met er over te leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten